MENU

Letras de Músicas - Song Lyrics

Moonlight - JAY-Z

Tradução em Português
Traducción al Español
English Version

Moonlight - JAY-Z

Yeah, got Lil Cos up here with me
Yeah, yeah

We stuck in La La Land
Even when we win, we gon' lose
We got the same fuckin' flows
I don't know who is who
We got the same fuckin' watch
She don't got time to choose
We stuck in La La Land
We got the same fuckin' moves

Y'all fuck the same fuckin' chicks
I'm in the skrt with ya—yeah, right
I'm the skrt with ya—cool story
I'm on the ch—'nough of this
Look, I know killers, you no killer, huh?
Bathing Ape maybe not a gorilla, huh?
Glorified seat filler, huh?
Stop walkin' around like y'all made Thriller, huh?
Fake Dracos all in the videos
We sure we shoot 'em in my city though
I don't post no threats on the Internet
I just pose a threat, blame Lenny S for that
I don't be on the 'Gram goin' ham
Givin' information to the pork, that's all spam
Please don't talk about guns
That you ain't never gon' use
Y'all always tell on y'all self
I'm just so fuckin' confused

Y'all stuck in La La Land
Even when we win, we gon' lose
Y'all got the same fuckin' flows
I don't know who is who
We got the same fuckin' watch
She don't got time to choose
We stuck in La La Land
We got the same fuckin' moves

Y'all niggas still signin' deals? Still?
After all they done stole, for real?
After what they done to our Lauryn Hill?
And y'all niggas is 'posed to be trill?
That's real talk when you behind on your taxes
And you pawned all your chains
And they run off with your masters
And took it to Beverly Hills
While we in Calabasas
And my head is scratchin'
'Cause that shit is backwards
That shit ain't right
Lucian is cool but Lucian don't write
Doug ain't this tight, so
Fuck what we sellin'
Fuck is we makin'?
'Cause their grass is greener
'Cause they always rakin' in mo'
Nah, nah, nah, nah
Nah, nah



Mais de sanderlei.com.br

Letras de Músicas - Song Lyrics
Ex Billboard - Lista Completa
Lista completa de música que passaram pela Billboard Hot 100.

Letras de Músicas - Song Lyrics
Praying - Tradução em Português - Kesha
Well, you almost had me fooled. Told me that I was nothing without you Oh, but

Letras de Músicas - Song Lyrics
Top 5 - Recomendadas
Despacito Remix, I'm The One, That's What I Like, Something Just Like This e Swish Swish

PDF Domínio Público
Livros em PDF para Download
Lista completa de Livros em PDF para Download em Domínio Público

Poemas - Poesia
Amor é fogo que arde sem se ver - Luís Vaz de Camões
Amor é fogo que arde sem se ver, é ferida que dói, e não se sente; é um contentamento descontente, é dor que desatina

#JustGo - Viagem Volta ao Mundo
Just Go #JustGo - Sanderlei Silveira

História Resumo
História em 1 Minuto
Cronologia do Universo | Cronologia da Terra | Pré-História | Idade Antiga | Idade das Religiões

Letras de Músicas - Song Lyrics
Migos - Lista Completa
To Hotty | Slippery | T-Shirt | What the Price | Look At My Dab